Created jtemplate joomla templates

 
 
Τετάρτη, 27 Νοέμβριος 2013 20:37

Γρήγορα σνακ για το σχολείο, το σπίτι και το γραφείο!

 
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)
Γρήγορα σνακ για το σχολείο, το σπίτι και το γραφείο! Image courtesy of Marcus at FreeDigitalPhotos.net

Σχολείο, σπίτι,  παιδιά, χρόνος ανύπαρκτος και πείνα που πρέπει να ικανοποιηθεί! Τί θα φάμε πάλι, γρήγορα και νόστιμα; Αυτή είναι η ερώτηση. Η δική μου όμως περιέχει και τη λέξη υγιεινά! 

Για να είμαι ειλικρινείς το ερώτημα αυτό με βασανίζει κι εμένα καθημερινά (αφού δεν αφορά μόνο τα παιδιά) και μπορεί να ξέρω την απάντηση -όπως κι οι περισσότεροι- η “επιλογή” όμως όταν ανοίγει το ψυγείο, είναι σχεδόν μηχανική. Το χέρι πηγαίνει κατευθείαν... στις σοκολάτες! Τώρα θα μου πεις γιατί τις αγοράζεις; Αυτή είναι μια άλλη συζήτηση.

Ιδού λοιπόν μερικές ιδέες για καθημερινή υγιεινή διατροφή, με λιγότερες ατασθαλίες και περισσότερη ενέργεια. Προτάσεις για όλη την οικογένεια με τροφές πλούσιες σε βιταμίνες όχι όμως και σε λιπαρά.

Το μυστικό είναι να υιοθετήσουμε σταδιακά κι όχι απαραίτητα ολοκληρωτικά, νέες καθημερινές συνήθειες.

  1. Ρίξτε στη σάκα του παιδιού αλλά και τη δική σας τσάντα, μερικούς ξηρούς καρπούς. Πλούσιοι σε φυτικές ίνες, βιταμίνες, πρωτεΐνες και πολυακόρεστα λιπαρά οξέα, θα εξελιχθούν στον πιο πιστό σας σύμμαχο κατά της πείνας.  Με μέτρο όμως καθώς παχαίνουν. Μια χούφτα είναι αρκετή.
  2. Ζητήστε απ’ το φούρνο της γειτονιάς σας ψωμί ολικής άλεσης ή γιατί όχι και κριτσίνια. Στο σπίτι συνοδέψτε τα με λίγο γιαούρτι, το ίδιο μπορείτε να κάνετε και στο γραφείο. Στο σχολείο τα παιδιά μπορούν να τ’ απολαύσουν σκέτα.  Ειδικά αυτά με τα δημητριακά ολικής άλεσης είναι και γευστικά και θρεπτικά, με πολύ λίγες θερμίδες!
  3. Πείτε ναι στους φυσικούς χυμούς φρούτων εποχής. Πλούσιοι σε βιταμίνες, πλουσιότεροι σε γεύση. Και σας χαρίζουν απίστευτη ενέργεια. Ειδικά αν αφιερώσετε λίγο χρόνο κι ανακαλύψετε τους γευστικούς συνδυασμούς που “προτιμά” ο ουρανίσκος των παιδιών κι ο δικός σας, τότε ακόμα καλύτερα.
  4. Αποξηραμένα φρούτα! Σας προειδοποιώ. Έχουν θερμίδες, αλλά από τις καλές. Με μέτρο, μπορεί όλη η οικογένεια ν’ απολαύσει ένα γλυκό χωρίς τύψεις. Άλλη επιλογή είναι τα φρέσκα φρούτα με γιαούρτι. Δροσιστικό και χαμηλό σε λιπαρά, ειδικά αν πρόκειται για law fat επιλογή.
  5. Λαχανικά για ένα σνακ δεκατιανό ή απογευματινό. Κόψτε τα σε στικ, ρίξτε τα σ’ ένα ταπεράκι κι ιδού η λύση για την πείνα της στιγμής. Στο γραφείο, στο σχολείο και στο σπίτι.
  6. Εξαιρετική ιδέα για σνακ είναι κι οι μπάρες. Μπορείτε μάλιστα να φτιάξετε και μόνοι σας. Μέλι, μερικές σταφίδες, νιφάδες βρώμης, άντε και λίγες σταγόνες σοκολάτας και το αποτέλεσμα θα σας συναρπάσει. Το δοκίμασα κι ενθουσιάστηκα!
  7. Μια ακόμα εύκολη επιλογή για όλες τις ώρες και για τους μικρούς και για τους μεγάλους που αγαπούν τα γλυκά, είναι το παστέλι. Προειδοποιώ…Πάλι με μέτρο, γιατί αν κι υγιεινό (βιταμίνες, πρωτεΐνες, ιχνοστοιχεία), παχαίνει!

Απλά και καθημερινά. Να είστε σίγουροι πως τα παιδιά δεν θα καταλάβουν τη διαφορά κι εσείς θα έχετε κερδίσει μια μικρή “μάχη” με τα παραπανίσια κιλά αλλά και τα προβλήματα υγείας που τελευταία όλο και περισσότερο καταγράφεται πως μας “χτυπούν” την πόρτα!

 

Image courtesy of Marcus at FreeDigitalPhotos.net

Τελευταία τροποποίηση: Τετάρτη, 27 Νοέμβριος 2013 22:27

Προσθήκη σχολίου

Βεβαιωθείτε ότι εισάγετε τις (*) απαιτούμενες πληροφορίες, όπου ενδείκνυται. Ο κώδικας HTML δεν επιτρέπεται.