Created jtemplate joomla templates

 
 

10 λόγοι για να γίνουν τα κεράσια, το αγαπημένο σας φρούτο!

Κυριακή, 06 Ιούλιος 2014 16:35  
 
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)
 

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για ν' απολαύσετε ένα απ' τα πιο γευστικά φρούτα του καλοκαιριού. Είτε φρέσκα, είτε αποξηραμένα, είτε στις συνταγές σας, είτε σ' ένα δροσιστικό χυμό. Ο βασικότερος λόγος όπως αναφέρει και το womanitely.com, είναι τα πολλαπλά οφέλη που προσφέρουν τα κεράσια στον οργανισμό μας. 

1. Προσφέρουν ενέργεια

Η πλειοψηφία των θερμίδων στα κεράσια, προέρχεται από φυσικά σάκχαρα κι αυτό ενισχύει τη διάθεση και την ενέργειά σας. 

2. Καταπολεμούν την αϋπνία

Επειδή τα κεράσια περιέχουν μελατονίνη, σας βοηθούν να κοιμηθείτε καλύτερα. Αυτό θυμηθείτε τον την επόμενη φορά που θα σας πιάσουν οι αϋπνίες σας. Πριν ζητήσετε φαρμακευτική αγωγή, φάτε μια χούφτα κεράσια για μερικές ημέρες και θα κοιμάστε σαν πουλάκι. 

3. Κάνουν καλό στα μάτια

Ένας ακόμη λόγος για να φάτε κεράσια. Κάνει καλό στα μάτια σας. Περιέχουν βιταμίνη Α, προβιταμίνη της οποίας έιναι η β-καροτίνη που βοηθά την καλή όραση. Επίσης, η ρετινόλη είναι μέρος της βιταμίνης Α που διατηρεί υγιές το δέρμα. Για την ακρίβεια, τα κεράσια περιέχουν 20 φορές περισσότερη βιταμίνη Α, απ' οτι οι φράουλες. 

4. Βοηθούν στην πρόληψη του καρκίνου 

Γνωρίζατε πως καταναλώνοντας κεράσια, μπορείτε να πολεμήσετε συγκεκριμένους τύπους καρκίνου; Περιέχουν φυσικά, ισχυρά αντιοξειδωτικά που μειώνουν τον κίνδυνο εμφάνισης του καρκίνου. 

5. Βελτιώνουν την πέψη

Λόγω της υψηλής περιεκτικότητας τους σε φυτικές ίνες, τα κεράσια βοηθούν στο να βελτιωθεί το πεπτικό σας σύστημα και να μειωθούν τα επίπεδα της χοληστερόλης σας. 

6. Ανακοιφίζουν απ' τον πόνο και μειώνουν το πρήξιμο 

Τα κεράσια αποτελούν μια σημαντική πηγή ανθοκυανίνων. Βοηθούν να μειωθεί ο πόνος και το πρήξιμο από διάφορες χρόνιες ασθένειες, συμπεριλαμβανομένων της ουρικής αρθρίτιδας και της αρθρίτιδας.

7. Βοηθούν στην πρόληψη απ' τις μυϊκές κράμπες

Παρόλο που οι μπανάνες έχουν περισσότερο κάλιο ανά μερίδα απ' οτι τα ώριμα κεράσια, μπορείτε άνετα να πάρετε το κάλιο που χρειάζεται ο οργανισμός σας σε κάλιο, αν η μπανάνα δεν είναι το αγαπημένο σας φρούτο.Το κάλιο βοηθά στην ανακούφιση και την πρόληψη απ' τις μυϊκές κράμπες, γι 'αυτό είναι πάντα μια καλή ιδέα να τρώμε μερικά κεράσια πριν ή μετά την άσκηση μας. Μπορείτε επίσης να πιούμε χυμό κερασιού. 

8. Βελτιώνουν τη λειτουργία του εγκεφάλου 

Εάν είστε λίγο ξεχασιάρης, τα κεράσια βοηθούν στη μνήμη. Είναι γνωστά ως η  "τροφή του εγκεφάλου", αφού είναι πλούσια σε ισχυρά αντιοξειδωτικά που ονομάζονται ανθοκυανίνες και τα οποία κάνουν καλό στον εγκέφαλο. 

9. Κάνουν καλό στην καρδιά 

Δεν είναι ποτέ αργά για ν' αρχίσει να ασχολείται κάποιος με την υγεία της καρδιάς του. Η κατανάλωση κερασιών μπορεί να βοηθήσει και να μειώσει τον κίνδυνο των καρδιακών παθήσεων. 

10. Έχουν σημαντικές αντι-φλεγμονώδεις ιδιότητες 

Ένα από τα πιο σημαντικά οφέλη για την υγεία μας, από την κατανάλωση κερασιών, είναι ότι περιέχουν ισχυρές αντι-φλεγμονώδεις ιδιότητες. Αυτό είναι πολύ καλό ​για τους δρομείς και τους αθλητές, οι οποίοι μπορεί να πονούν μετά την προπόνηση, καθώς και για τους πάσχοντες από αρθρίτιδα.   

 

Image courtesy of graur codrin at FreeDigitalPhotos.net

 

 

Τελευταία τροποποίηση: Κυριακή, 06 Ιούλιος 2014 17:08
 

Προσθήκη σχολίου

Βεβαιωθείτε ότι εισάγετε τις (*) απαιτούμενες πληροφορίες, όπου ενδείκνυται. Ο κώδικας HTML δεν επιτρέπεται.

Παρακαλώ, γράψτε τον παρακάτω αριθμό ασφαλείας:
2977