Created jtemplate joomla templates

 
 
Τετάρτη, 13 Αύγουστος 2014 10:19

Το σωστό γεύμα αποκατάστασης μετά την άσκηση

 
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)
Το σωστό γεύμα αποκατάστασης μετά την άσκηση Image courtesy of Sura Nualpradid at FreeDigitalPhotos.net

Είναι συνήθης τακτική για πολλούς αθλητές, μετά το πέρας της προπόνησης, να καταλώνουν σκόνη  πρωτεϊνών διαλυμένη σε νερό. Είναι σωστή αυτή η τακτική; Μάλλον όχι! Γιατί ο συνδυασμός των πρωτεϊνών με τα υπόλοιπα θρεπτικά συστατικά (μικτό γεύμα) φαίνεται ότι έχει καλύτερα αποτελέσματα στη μυϊκή σύνθεση.

Ιδιαίτερα,η ταυτόχρονη παρουσία υδατανθράκων (γλυκόζης) στο γεύμα προκαλεί μεγαλύτερη έκκριση ινσουλίνης, που με τη σειρά της διαδραματίζει κεντρικό ρόλο στη ρύθμιση της υπερτροφίας των μυών. Από τη μία πλευρά ενισχύει την πρωτεϊνική σύνθεση, και από την άλλη εμποδίζει τον πρωτεϊνικό καταβολισμό.

Έτσι την επόμενη φορά για καλύτερα αποτελέσματα προτιμήστε ένα μικτό γευματίδιο, όπως τοστ,γάλα ή ένα συμπλήρωμα που να περιέχει συνδυασμό υδατανθράκων και πρωτεϊνών!

 

γράφει ο Νίκος Καφετζόπουλος, Κλινικός Διαιτολόγος - Διατροφολόγος κι επιστημονικός συνεργάτης του 4yourfamily.gr

Τον διαβάζετε και στο http://www.nutribase.gr 

Image courtesy of  Sura Nualpradid at FreeDigitalPhotos.net

Προσθήκη σχολίου

Βεβαιωθείτε ότι εισάγετε τις (*) απαιτούμενες πληροφορίες, όπου ενδείκνυται. Ο κώδικας HTML δεν επιτρέπεται.